…..Stiu ca suna nebunesc,dar nu mi-am dat seama ca te iubesc,pana recent cand am adunat toate cioburile sperantelor mele…si…

Te-am asteptat toata viata,iar cand ai aparut ,nu am mai stiut ce este viu si ce-I realitate.Poate a venit totul prea brusc si m-am temut de viitor sau poate de consecinte.

Visez ca iubesc,iubesc vizand,traiesc pentru iubire,dar ma intreb cand va veni ea cu adevarat,voi stii eu oare sa o primesc,sau o va alunga asteptarea?

TE-am pierdut o data,iar daca te-as mai pierde si a doua oara as muri.

Am visat ca eram impreuna pe strazile pustii ne plimbam doar noi,mana in mana.Tu,eu si noaptea.Era atat de romantic!

mi-era teama sa vorbesc.de teama ca te-as fi putut pierde pastram totul in mine.Incercam sa-ti spun ce simt doar privindu-te.

Singuratatea a invins!A fosy doar un vis.te-am pierdut

Ionela