O cana cu aroma de oras…

Mi-am pregatit o cana cu vin….Ma uit in jur putin… si pe fereastra si observ lumea...de pe boulevard si constat ca unii zambesc…altii trec nepasatori cu mainile varate in buzunarele adanci si goale…E semn de toamna zburlita ,tarzie si criza… Ma gandesc oare ce e in mintea lor…Probabil…rate..servici…tradari…iubiri…impliniri? Orasul pare sa fie ciudat de pregatit pentru iarna. Incepe sa se simta mirosul de Craciun…si aroma din cana ma imbie sa gust…

Sorb o inghititura mica si mai una si continui sa privesc…oamenii…Mi-am pus si muzica….fina…asa in surdina cat sa nu-mi disturbe incatarea de a privi oamenii. Unii se saluta politicos… isi dau chiar si mana …altii dau din cap…sunt prea ocupati cu gandurile lor sa mai si vorbesca…altii indiferenti…incredibil de indiferenti incat nici macar nu privesc decat in pamant….Ei par cei mai tristi sau cei mai ocupati… nici macar nu au timp sa privesca….Cum ar fi daca am fi toti asa? Cum ar arata orasul? Observ in sfarsit un om care zambeste…O fi nebun? Fericit? Implinit? Sau toate astea la un loc… Imi place de el. Il urmaresc cu privirea pana iese din peisaj..Trecand a mai facut pe 2 sa zambeasca..unul chiar a salutat si i-a intins mana ca semn de noroc…

Am terminat cana cu aroma de oras…si privit oamenii…Mi-a ramas gandul la cel care zambea pe strada…Saptamana asta o sa zambesc pe strada si nu o sa ma merg cu privirea in pamant…E ca un exercitiu….Probabil or sa ma vad altii de sus si or sa zica…”alta nebuna…o fi fericita? O fi implinita? Sau…toate la un loc? “ Dar daca fac pe altii 2 sa zambeasca inapoi...macar pentru o secunda…eu zic ca a meritat efortul…pentru cei de jos…iar cei de sus…poate o sa zambeasca si ei mai des…Ce ziceti incercam si noi o cana cu aroma de oras si optimism?

Si de e sa fim nebuni….macar sa fim mai multi…Dar.. daca noi suntem singurii normali din lumea asta…si e contagios??

Tess