Ganduri

Asculta-ti glasul inimii si vei auzi cum inima mea vorbeste inimii tale,dragul meu,vei auzi ori se cate ori iti voi sopti “te iubesc”.

Eterna si nemuritoarea mea dragoste,asculta-ma cu inima si ma vei auzi vorbindu-ti de oriunde m-as afla pentru tot restul viatii tale.

Aminteste-ti cum,o data,mi-ai spus ca suntem unici,invincibili,nemuritori in dragostea noastra.Cat de mult te-am crezut!Si cat de mult m-am inselat!Si apoi cand a venit suferinta ne-am blestemat existenta si slabiciunea de a dori intotdeauna mai mult ceea ce nu putem avea,tocmai pentru ca acel ceva nu poate fi atins.Durerea iti zdrobeste inima.Culegi cioburile,le lipesti si continul sa-ti duci existenta cat mai normal cu putinta pana ce durerea se atenueaza sau dispare.Dar nu,ea nu dispare,ramane mereu in suflet ,golindu-l de orice alt sentiment.

Fara tine,sufletul meu e gol.Inima mea vorbeste inimii tale,dragul meu.Ascult-o si vei stii cat de mult te iubesc.Totdeauna vei fi o particica din mine,din sufletul meu.

Gaga