Am intrebat toţi zeii nebuni dacă au leac impotriva minciunii la iubire şi nici un semn... mă lasă in agonia zilelor să aştept trenul care mă va duce acolo unde nu mai există despărţire sau minciună ci doar dragoste...ma va duce mai aproape de tine..
Te descoperisem pe traseul pe care gandurile mele il parcurgeau din intamplare , blocat in intersectia noapte-zi. Schimbasem cateva cuvinte, cantarindu-le bine, ca nu cumva sa depaseasca limita politetei pe care o afisam regulat, la intervalul unei alte treceri intamplate.As fi vrut sa se opreasca timpul,iar New York'ul ce ni se deschidea in fatza de atatea si atatea ori sa impietreasca acolo,ca o statuie de granit ramasa parca din negura de vremi....
Frig,vant orashul impodobit parca numai pentru noi....o minune ce nu o mai traisem din inceputurile eternitatii mele.Erai asha cum ma asteptasem sa fii,shi asha cum o sa mi te amintesc chiar shi dupa ce se vor termina vremurile,timpurile sau lumile... Shtii orasul asta il iubeam amandoi…asa credeam noi…dar nu…el ne iubea pe noi… ca el ne-a chemat prima oara sa fim impreuna….tu cu fustitza ta cea scurta…si eu cu gandul ca toate (bune) mi se'ntampla numai mie.
Descopeream uneori, pret de un apus, ca ne miram amandoi de faptul ca buzele noastre se misca in ciuda cuvintelor lipsa, ca oamenii par sa perceapa zgomotul acela bizar, in timp ce noi reuseam sa comunicam doar atingandu le una de alta! Invat sa te contemplu... mi te desenez in interiorul mintii pe acelasi traseu, pe care gandurile noastre il parcurg din intamplare, regulat.....la jumatatea drumului...dintre mine si tine..

Si cand te contemplu…fara sa mi pese de sunt pe strada sau in biserica,la vre'o mormantare de vre'un suflet parasit ceva sau la vre'o nunta de iele murmur inconshtient…

"Start spreading the newssss

I'm leaving today…la la la lala…New Yoooooooork New Yoooooooooork"
HB