Ma gandeam , oare cum arata viitorul fara tine? Ma infioram , nu steam ce ma asteapta: singuratate, durere, goliciune? Oare vor fi mai usor de suportat decat faptul ca esti langa mine indifferent, rece, mut? Ma intreb, oare unde am gresit? De ce te-ai schimbat atat? Poate ca te-am iubit prea mult… Sau poate am fost doar oarba si nu am vazut-asa ai fost mereu.

Ma uit la tine, Nut e mai iubesc… iar lucrul acesta doare parka cel mai mult. M-ai ranit atat si in asa fel, incat privit din alt unghi a-I spune ca m-am ranit singura… ironic…

Acum uitandu-ma in urma, imi admir curajul de a renunta la tine. Astept... ca timpul sa-mi vindece ranile si sper... Si da, e multa goliciune in viata mea, si multa singuratate si durere, dar e mai bine asa...

Incerc sa ghicesc viitorul... Imi doresc, dar mi-e frica de o noua iubire. Daca voi fi ranita din nou? Si totusi sper ca voi gasi pe cineva sa-mi aline durerea, sa ma iubesca asa cum n-ai putut-o face tu, sa fie tot ce n-ai putut fi tu.

Astept....
Eiza B.