Prima durere



Stau ore-ntregi… la geam

Doar…doar te voi vedea…

Din spatele perdelii,

Sa-ti iscodesc… privirea.

Dar nu-in zadar…astept

Si-n vant sunt ale mele ganduri..

Suspine lungi mi-i se zbat in piept

Si lacrimi imi curg randuri, randuri

Nici nu te gandesti la mine cred…

Caci nici nu ma mai cunosti…

Dar eu cu-a inimii ochi vad

Ca inspre al meu geam privesti

Daca e asa de ce nu te arati?

Tu chip de Fat-Frumos

La geam in aceste nopti

Cu cer intunecos

De ce ma faci s-astept mereu

Cu pieptul in suspine?

De ce nu-apari la geamul meu

Ca sa ma-npaci pe mine?

E-adevarat, poate al tau gand

Spre alte culmi se-ndreapta

Caci intr-un loc de pe pamant

Altcineva te-asteapta

Esti liber sa iubesti pe cine vrei acum

Dar eu te rog din suflet

Dispari din al meu drum

Si sterge totodata

Sperantele desarte, urzite in ale serii vant

Reda-mi viata curata

Readu-ma pe pamant

Si-ti jur ca niciodata

Nu ma voi gandi la tine

Si-as vrea sa fii ferice

Cat lumea ne mai tine

Sa nu stii ce-I durerea

Ce ti-o da iubirea

Iar singura ta cale

Sa fie fericirea....



Mona