MI-E DOR DE TINE....


In seara asta ploioasa si mohorata imi este iarasi dor de tine. Poate nesfarsitele zile, saptamani, luni de despartire, poate si gandurile ce se cauta nu se gasesc, poate si seara asta mohorata si trista .... totul a venit sa te cheme pe tine.
Sunt departe de tine si de sufletul tau, imi lipsesti...Mi-e dor de tine. Mi-e dor de tine dulcea mea iluzie, dulcea mea speranta, mi-e dor de tine iubirea mea.In mine e tarziu si linistea pluteste undeva in atmosfera incarcata in timp. E bezna si e noapte eterna. Asculta .... se zbate o lume in mine. E o lume flamanda de dor si de tine .... Si totusi mai exista speranta, si dor, si soapte ...
Ganduri, numai ganduri. Inaintea mea e necunosutul.
Trec zilele, una cate una, linistite, ducandu-se in vesnicie. Imi este teama sa privesc sau sa ma gandesc mai departe. Singurul gand pe care ti-l pot trimite e acelasi cu care am inceput : MI-E DOR DE TINE !
Marcella