Dragostea e ca o fiinta vie: insufletind si dand culoare intregii
lumi. Ea parfumeaza florile si face cerul mai albastru. Prin ea
fericirea capata un nume. Candva fericirea mea purta numele tau. Nu
mai trebuia si nu mai ceream nimic. Tu erai totul. Prin tine traiam si
doar langa tine respiram fericirea prin toti porii , ca parfumul unui
trandafir strivit in palma. Stiam ca ma iubesti. Atat era deajuns. Si
niciodata nu am intrebat pentru cat timp. Stiam ca totul are un
sfarsit, chiar si dragostea. E unul din acele lucruri pe care desi le
stii nu ti le poti marturisi nici tie insuti. Si cu toate acestea
ti-am destainuit toate tainele si toate visele mele. Acum cu ce am mai
ramas? Ai plecat cu tot ceea ce insemnam eu. Daca inca te iubesc e
greu sa stiu... si totusi mi-e si mai greu sa recunosc ca inca nu
te-am uitat si nu te pot alunga din sufletul meu. Cum as putea? Cand
tot ce-mi doresc esti tu!

Gaga