Poate ca orbita de dragoste nu ti-am inteles nefericirea. Si poate ca
astfel am devenit mult prea egoista. Dar am cercetat in sufletul tau
si acolo n-am gasit nimic altceva, decat...pe mine. Ti-am rascolit
printre ganduri si am gasit crampeiele din dorintele mele.  Ti-am
intrebat inima si buzele tale mi-au soptit ca sunt tot ceea ce-ti
doresti. Si totusi nu am reusit sa-ti inteleg nevoia de libertate si
nefericirea ce uneori ti-o regasesc in priviri.
Poate ca nu ti-am deslusit niciodata in noapte lacrimile si dorul. Dar
le-am simtit, le-am simtit picurandu-mi in inima, am simtit toata
durerea si tristetea fiecarui vis frant si neimplinit. Dar ieri, ieri
ai fost mai liber ca oricand de mine, si totusi azi te intorci smerit
si-mi spui ca libertatea ta sunt eu... si astfel am inteles ca, atunci
cand doua suflete isi gasesc libertatea intinzandu-si aripile unul
catre altul, nu poate fi decat o dragoste adevarata; acea dragoste
unica, care dureaza o vesnicie. Iar noi, acele doua suflete prinse
intr-o poveste de iubire fara nici un sfarsit, ne-am regasit astfel
libertatea.



Gaga.