Iluzia mea

Ce plina e lumea de iluzii!Si cate din ele devin realitate?putine…mult prea putine…Mie mi-a fost distrusa una:iluzia de a fi fericita cu tine!Pacat,parea atat de real!De ce a trebuit sa se termine?nu stiu de ce ma mir!Toate lucrurile care au un inceput au,implicit si un final.

Cine este vinovat?Eu ca tin prea mult la tine?Tu ca ma iubesti?Nu…lumea ca nu ne vrea impreuna…..

Confuzia asta ma omoara…cum am putut fi atat de oarba si n-am observant cat esti de sincer?Am asistat perplexa la cufundarea sufletelor noastre in raiul suferintei,uitand sa-mi iau masuri de precautie.Acum am cazut si doare… Unde esti sa ma ajuti. Salveaza-ma de propriile-mi temeri! Vino! Doar tu poti sa afli cate framantari ma macina… Trebuie doar sa-ti pese! De ce spune lumea ca esti un prefacut cand eu te stiu sfant prin iubire? Esti un inger! Si alaturi de tine, orice loc devine edenic.

Dar s-a terminat si totul s-a transformat intr-un cosmar! De ce? Atatea lucruri ce ne-au legat… unde au disparut? Cum sa-ti spun ca ma doare? Tot ce simt, tot ce mai simt, este iluzia ca maine va fi mai bine.



Poison Girl