Cat te-am asteptat. Stiam ca trebuie sa vii sit e cautam in ochii tuturor trecatorilor, fara tine nu puteam afla odihna de zi ori de noapte.
Cat te-am asteptat. Stiam ca este un ceas al dezlegarilor si al implinirilor, ca tu esti legat de acel ceas necunoscut mie si te chemam cu inima si cu ochii si cu toata fiinta mea schimbata in gand, dornica sa se mantuie de neputinta prin descantecul tau tamaduitor.
Cat te-am asteptat. Cuvintele mele iti impleteau cununa, mainele mele iti dadeau forma ca unui lut insufletinde iubire doar tu intarziai sa te ivesti.
Cat te-am asteptat. Stiam ca trebuia sa te ivesti de undeva din ape sau din codrii sau din ierburi si-ti cautam adierea si umbra si rasuflarea cu speranta ca te vei intoarce.
Cat te-am asteptat. Cu ochii tinta spre visul din totdeauna te mai caut si te mai chem, dimineata vietii mele, soptindu-ti ca s-au copt maci dupa maci, s-au topit nori dementi sit u nu mai vii, nu mai vii
Cris