Soarele asfintise. Insirate pe ramuri pasarile ciripesc rugaciunea de seara. .. S-a innoptat. Incep ceasuri de taina. Din siragurile salbelor de stele se desprind nenumarate dare scanteietoare care scrijelesc bolta lumii ca niste stele cazatoare unde in pulberea noptii se simte racoarea. Sunt singura umbland prin parcul pustiu iar linistea serii mi-e sora. Sunt trista iar soaptele copacilor ma ajuta. Mi-e dor…Mi-e dor de visele noastre de copii pe care le-am visat in acest parc, in care nu de mult am fost fericiti.Imi amintesc de tine si deodata in inima mea se simte lumina care licareste din ce in ce mai puternic. Aceasta lumina esti tu. Tu imi luminezi sufletul ori de cate ori imi aduc aminte de tine. Intre noi a fost un vis… doar atat, visul dragostei noastre dintr-o seara de vara. Si stiu ca tu ai fost pentru mine sarutul soarelui, roua diminetii, cerul imaculat din gradini proaspete. Tu ai fost lumina, fericirea, bucuria, frumusetea si amurgul de vara ferbinte…

Naty