Esti ingerul sufletului meu…Dar esti trist.Cineva ti-a frant aripile.Incercai sa zbori spre o lume a iubirii,dar ai cazut.Te-ai ridicat suspinand.Oare cine ti-a zdrobit aripile?Esti singur,parasit intr-o lume a durerii,care iti stinge orice scanteie de viata.Nadajduiesti spre cine oare?Te privesc de aici din aceasta lume a iubirii in care ma aflu,dar sufar pentru tine,pentru tineretea din sufletul tau,pentru lacrimile amare care-ti inunda ochii .Sunt aici …Da…Si vreau sa te ajut ,caci simt ca te iubesc.Iubirea imi da aripi,pentru a putea zbura.Voi fi langa tine pentru a-ti alina suferinta,pentru a-ti alunga cumplita tristete a sufletului tau.Stau in fata ta,privindu-ti chipul de inger din lumea nemuritoare.Nu! Nu plange!Acum fii fericit .Sunt langa tine .Iti intind mana mea calda,obrazul palit ti-l ating.M-ai intrebat:”Cine sunt eu?”Ti-am raspuns:”IUBIREA TA!”Am venit pentru a-ti sterge ultima lacrima a suferintelor tale.”Sunt eu si te iubesc!”
“Cel ce te iubeste tace,dar inima lui are multe de spus.”                                                                                          
Laly