Te-am cautat in licaritul stelelor si ele mi-au soptit cuvinte de
neinteles. Am stiut ca nu poti fi acolo, chiar daca as fi cercetat
toti astrii.
Te-am cautat in roua diminetii... si-am sarutat iarba. Mi-a mangaiat
obrajii si mi-a spus sa incerc in alta parte. Te-am cautat in parfumul
florilor. Rupand petale de trandafir, am asteptat sa vii. Dar tu nu ai
mai aparut. Te-am autat in fiecare persoana ce o intalneam pe strada,
dar nu ma alegeam decat cu iluzii. Tu nu erai... doar figuri
necunoscute marcate de un semn de intrebare. Te-am cautat peste tot si
nu te-am gasit si atunci... am incetat sa te mai caut. A venit un
inger mai tarziu si mi-a sters lacrimile zambindu-mi. Erai tu, cel la
care uitasem sa mai visez. Mi-am dat seama ca miracolul s-a produs.
Erai tot timpul alaturi de mine. Probabil ai vrut sa vezi cum imi
pierd speranta. Totusi sunt fericita ca in sfarsit te-am intalnit.

Ionela