Exist...Traiesc...Iubesc... Dar oare iubesc cu adevarat? Pentru ca eu
te caut, te caut in noapte, in vise te caut... te caut si nu te
gasesc. Unde esti iubire?

Cautare

Eram langa iubitul meu si … a disparut.
Am alergat la mare si am intrebat-o:
L-ai vazut pe iubitul meu?
Ea mi-a raspuns:
Nu l-am vazut, dar stiu ca
mangaierea lui e asemeni valurilor.
Si a trimis un val sa-mi mangaie picioarele.

Am strigat apoi vantul si l-am intrebat:
Nu l-ai vazut pe iubitul meu?
El mi-a raspuns:
Nu l-am vazut, dar stiu ca
vocea lui este asemenea adierii mele
primavaratice, calde si ametitoare.
Apoi a trecut tulburator pe langa mine,
facand sa-mi vibreze toata fiinta.

Am privit spre soare si l-am intebat:
Nu l-ai vazut pe iubitul meu?
Nu l-am vazut, dar stiu ca stralucirea mea
e calda ca privirea lui...

Apoi am intrebat ingerii:
Nu l-ai vazut pe iubitul meu?
Nu l-am vazut dar i-am simtit iubirea
care poate face sa infloreasca florile
iar cerul sa se uneasca cu marea.

Nu l-ai vazut cumva pe iubitul meu?



Marcela.